maanantaina, elokuuta 04, 2008

Päivän "mitäs Gin sanoi"-postaus

Päivän parhaat laukaukset ht.netistä:

ot. millasia kuvia vermosta? (ei ruinutopic)
... tietenkin sait siitä aika kivoja rakennekuvia kun tulit peesissä kuvaamaan sitä mun ja Destryn perässä
... oli vaan naurettavaa katsoa kun pyydetään hevonen esitettäväksi paremmalle taustalle vähän syrjempään että saadaan RAUHASSA siitä ottaa kuvia, niin heti tulee lauma perässä
... eihän siinä mua mikään muu vituta kuin se, että sitten niitä kuvia vedetään kilpaa virtuaalihevosille

ot.vermovermovermo
... Nalkutan jokaiselle, joka laittaa virtuaalikonille kuvia Jovankasta, jotka sai, koska hiihti aivottomana perässä
... Onko se sit hienoa, kun "erilainen kimo ori" löytyy kuukauden sisään jokaiselta suokkitallilta?
... Olitte kuulemma käyttäytyneet aika törkeästi
... se, että te kysytte luvan, ei oikeuta sitä että pompitte muiden edessä ja haukutte heitä netissä
... Mitä siinä menetätte, kuin sen, että ette saa oman jenginne kanssa kuvata yksityisesti?
... minulle on aivan sama, että tulenko jonkun eteen siinä vaiheessa
... ja sit kaikki tulee mun eteen kuvaamaan ennenkuin olen ottanut yhden yhtä kuvaa

Ja mitäs se Gin sanoikaan? Ai kato, sehän osaa ENNUSTAA!

(se joka haluaa näihin luvattomasti kopioituihin kommentteihin tekijänoikeustiedot eli nimensä näkyville, tulkoon ilmoittamaan nimensä)

Ei kommentteja: