tiistaina, maaliskuuta 03, 2009

VNT-valitus

No nyt on sitten alettu vinkua VNT:n tuomareille, että miksette te ole aktiivisia kun ihmiset valittavat ettei saa näyttelyitä pidettyä, kun ei ole tuomareita? Oh, really?
Meidän aktiivisuutta on rajoitettu, olen tästä marissut jo aikaisemminkin täällä blogissa ja vähän muutenkin ja nyt ihmetellään, miksemme ole aktiivisia. Ja tämä on meidän tuomarien vika siksi, että....? (keksi itse)

Lisäksi nuo tuomarointipyynnöt ja rajoitukset toimivat äärettömän huonosti, minulle on jumittunut nyt tietoihini kasvattajaluokan tuomarointi, jota en voi tehdä, koska kasvattajaluokan tuomarointikaavake ei toimi. Valitettavasti en ole itse siitä vastuussa, ei ole php-taitoja eikä oikeuksia lomakkeiden muokkaamiseen. No, jostain syystä tämä onneton kasvattajaluokka kuitenkin blokkaa minulta tällä hetkellä näemmä kaikki tuomarointioikeudet eli minulla ei ole tekemistä, muttei minua voi tuomariksikaan pyytää. Lupauduin myös tuomaroimaan jo toisista näyttelyistä kolme luokkaa, hyväksyinkin tuomarointipyynnöt ja kaikki oli ok, mutta jotenkin ne poistuivat tuomarointilistastani eikä koko näyttelyitä voida ilmeisesti pitää, koska kaikkiin luokkiin ei ole tuomareita.

Joo-joo, oma elämä ja kaikki muut kiireet ja on muutakin tekemistä ja pitäisi tulla valittamaan henkilökohtaisesti... Testaus on silti kova sana.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aargh, tulee vielä typerämpi olo kun järkkäsin sen kasvattajajutun tietämättä ettei niitä saa vielä järjestää. :O

Toivottavasti saadaan mahdollisimman pian pois alta se.

Gin kirjoitti...

Eihän se sinun vikasi ollut. Missään ei sanottu ettei kasvattajanäyttelyitä saa vielä järjestää. En kai minäkään olisi lupautunut niitä tuomaroimaan, jos olisin tiennyt, ettei lomakkeet toimi vielä ja ettei niitä saa järjestää. Ja kuvittelen sentään kohtuullisen aktiivisesti seuranneeni VNT:n juttuja... Mutta asian pitäisi olla hanskassa jollain aikataululla, tuloksethan minulla on tallessa kyllä noista sinun näyttelyistäsi.

Anonyymi kirjoitti...

Mulla kanssa kummittelee kasvattajaluokka listoilla, mutta eipä se muuta tuomarointia haittaa ollenkaan ja hyvin on tuomaroitavien luokkien määrä kasvanut sitä mukaa kun olen tuomarina ollut ja itseasiassa tuomaroitaviin luokkia on tungokseksi asti eli melkein kokoajan on luokat kiinni.
Olen silti sitä mieltä, että ihmisten pitäisi uskaltautua itse kouluttautumaan myös tuomareiksi ja ottaa kaverikin mukaan, niin sitten on aina tuomari omiin kisoihin ja saa omatkin ponit mukaan ;)